+ im ashiya + (:




heyy my nem ashiya ! my fren cOl me shieeya , liya , ashiya Or wteva lha ! (: as all Of u nOe its ! im new heya ! (: b4 dis i neve make a blOg ! dis my 1st tyme uchh ! (: ! 
yeaa ! age 8teen nOw (: im malay+chninesse ! my mOm mix blOod chnsse (: !  
muslim Of cOs lha !! jgn tny lgi ! grrr ! tOtally taken ! hekhek (: ! 
ask me anything wanna nOe bOut me (: ! hekheke :xx !

i'm weirdo :)
cox,,my attitude act..hihikk
turns in melay :)
saya cepat majok,,sensitive snat...
lbh shuke dipujuk oleh syawal...hehekk:)
benci looo org playbOy nie ! gatall sanatt2 ! ad awex pOn mao usha !!!
turns to english :)
i love when i being vvip in syawal's heart n anybody too!!
ave bad habits ! sometimes ... im a hOt tempered ! hekhek :XX
lOve him mOre than i lOve my self ! hekhek (:


haha ! dis pic cute rite ? :xx !
i hOpe we can still tgether like dis 4eva sygg ! (:
ily <3 iny <3 imy <3 
hekhekhek (: !

No comments:

Post a Comment