laki yang mmg DASAR BUTOH GILER =="

aisehh ! mao story pasal laky kt shopping complex td ! memang sial kebodohan mengbabi ! mse lepak depan bowling nan sppu aku td , datanglah sang jantan cinabeng , ttbe dy datang tanpa bg salam dy ckp " boleyh mnx no fon awk takk " . so aku secare tidak jujur ckp lha " sy takk pkai fon " . then dy merepek ape ntah , ak diam lha . then dy blah g kt member dy . aku pun BERSYUKUR dy dh blah ! HAHA :)) . pastu dy datang lagi lagi , dy ckp kt aku " kaw pk kaw chun sgt kew , jual mahal giler minah nie " . HAHA ! aku terkezut lantas dengan tibe2 aku ckp " muke tige suku ade aty mao mnx no fon " pastu mmber dy gelak . ak wt tataw jew . kng dy datang tibe2 lempang ak pnye muke kng naya aku ! haha :)) . 
so moral of the story mory ary nie , jangan layan laky pukimakk kt shopping complex ~ dusta semate2 ~ wadepakk ! =="

No comments:

Post a Comment