im crzy miss u

i miss him so much , so i col him 
huwaaa :'( i miss his voice , his laught :(
sumpah i syg u sgt-2 shun :'(  n i need you to make my life perfect :(
mule-2 ktwg borak-2 cm kawan jew , pastuu Oppppsss terlebeyhh suda hee
i glad to hear that u said u still love me , me too dear 
huwaa wanna cry LOL , :'( so sad n sad n sad :"(
wanna noe what make me smile , he col me "bby" 
waaa so epy , like cpel , then ktwg borak dgn gelaran "bie bby"
smpi lha last-2 dy tny npe wt laky tuu cm tu ? huwaaa idk why :'(
i dun love him , only u in my heart :)
youu !! i syg you sgt-2 until now n forever .

him : kalo bby ta syg dy npe cpel ng dy ?
me : idk , cpel sje-2 jew ,
him : len kali jgn wt cm tu lg taw , ksian dy .
me : ok , dy tny bby syg dy ta , bby tataw na ckp ape , coz bby cme syg bie sorg jew :'(
him : bie taw , bie pon syg bby gak , jgn wt cm tu lg ok , kalo cpel , cpel btol-2 jgn men-2 .
me : yea , sobbs sobss , :'(
him : dah lha jgn nges lg .
me : mne ad , bby ta nges pon , 
him : dah lha , bie ckp ape jgn nges ag kn ?
me : ok :)  k lha bie , nty kte borak ag , gud nite bie
him : gud nite syg , ily imy , muahhh <3
me : ilyt imyt muahhhh <3

see ! wlopon da break ktwg mseh pgl bie bby , HAHA ! 
huwaaa bile teregt balek kate-2 dy tuu , rse na nges :'(
i syg you lg shun , smpi bile-2 :'(
sory i could stand my tears , n my tears falls again while i update dy blog :'(
hmm . ilysm <3

No comments:

Post a Comment